Sunday, April 18, 2010

Menyesal?..tidak sama sekali..

Alhamdulillah..'awex' aku dah selamat sampai kat Penang..Sekarang, masa untuk membina chemistry lak..I trust you, hopefully you'll trust me too.. =)

Peluang pekerjaan

Erm..menyesal atau tidak? dah banyak peluang kerja aku lepaskan ni..nak habeskan MSc punya pasal la..Member2 ada cakap,try je untuk experience..tapi banyak lak aku bagi alasan..haha..so teruk of me!

1) Last year ada dapat call untuk interview kat Tganu, company cikai2 je..tapi sub-con Petronas..tapi xg..alasan.."Saya ngah wat Msc ni.."..

2) Then kena panggil g test PTD (M41), pun xg gak..tiket balik Penang aku jatuh pada hari test tu..(Kebetulan)...Then die panggil lagi sekali untuk g test..pun xg gak..wahh..

3) Kena panggil g test Pegawai Penyelidik (Q41) UiTM..test kat UiTM Machang..aku kat Penang..jauh tol nak balik..test hari Ahad..Isnin kena masuk Skool (Alasan)..hehe..

4) Hari ini lak ada Mock Teaching Interview kat UiTM Dungun untuk position Pensyarah Muda (DM41)..sedey gak sebab xdpt pergi..

"Semuanya sebab nak habeskan MSc dulu...study first,carreer later"
"I'll try again next time for position of Lecturer DM/DS45..InsyaAllah.."

-->Apsal ada orang cakap muka mcm aku xlayak kerja swasta..sesuai kerja government je..HurMm...

1 comment:

JaMie NeCaN said...

OK that's it!..sy menyesal!