Thursday, April 8, 2010

GlooMy ThuRsday

Farewell Friend

Hari ni aku rasa sedey ckit..sbb one of my best friend will be leaving for his long-awaited job..nanti aku dah xde mmber nak kuar makan,nak p pasar malam, nak p gunting rambut, n jalan2 cari makan la.. Petang tadi sempat gak kitorang kuar g makan Pizza and malam lak g makan nasik lemak depan naser tu..pasni da xde can da nk naek DAV..tapi xpe..DAV will be replaced with DBN5**6..hehe..Apepun, tahniah diucapkan sebab da nak masuk alam pekerjaan..aku pun xsabar nak abeskan Master ni..mau kerja gak..haha..Thanx banyak2 sebab banyak tolong aku, bersabar ngn kerenah aku..susah nak dapat mmber yang paham ngan kita..Syukur sangat2 aku ada kawan yang macam ni..Alhamdulillah...hopefully dpt jumpe lagi next time..

Terkedu

kelu lidah sebab dengar satu perkataan tu..bertambah sedey bila perkataan tu keluar dari mulut sahabt yang aku anggap sbg BFF (Best Friend Forever).. apa2 pun..mungkin salah aku gak..so i'm sorry for the inconvenience..It won't happen again next time.. =)

My Inner Side

aku ni jenis yang lebey pentingkan kawan drp diri sendiri..aku mmg selalu jaga hati orang tp abaikan diri sendiri..tiap kata2 yang keluar dr mulut aku sume ditapis so that it wont hurt others feeling..kadang2 rasa penat gak sebab i did my best for nothing..tp aku mmg da terbiasa, that's my inner side..don't blame me for being tooo caring..i've been trained to care about other people..

Wish Lists

1)a friend who understands me better than anyone else
2)a friend whom I can share happiness and sadness
3)a friend who can talk n listen, ask n answer
4)a friend who is being supportive
5)BESTFRIEND!


Most of the catatan hari ni berkisar tentang kawan..friends are so important to me after my beloved parents..having a friend is a precious gift from Allah..Please appreciate them!

-->xsabar nk jmpe mmber2 kt BUkit Merah nanti.. =P

No comments: